10 feb. 2011

Det ljusnar

Orden kommer åter



5 kommentarer:

  1. Nydelig! Flott komposisjon og fine farger. Ha en riktig god kveld.

    SvaraRadera
  2. Och fågelsången, blommorna och värmen...trots att vintern åter har oss i sitt obarmhärtiga grepp...längtar... Underbar, intensiv lilja!

    SvaraRadera
  3. Jag är mållös.
    Så många vackra foton.

    Upptäckte då jag hade genomgått cancerbehandling och depression hur mycket bilder betyder för mig.

    Här tänker jag stanna kvar.

    Tack.

    SvaraRadera
  4. Fighter!
    Välkommen hit! Jag är glad om du vill stanna till och titta och läsa mina tankar!
    Jag finner ord i varje bild jag tar. Ibland kommer de med i bloggen!
    /Lola

    SvaraRadera

Tack alla som följer min blogg eller bara kommer in en gång. Tack för kommentarer! De gläder mig mycket!!!

Vinter