19 okt. 2011

Höstkänslor










6 kommentarer:

  1. Ciao Lola,
    qui nel tuo splendido blog ci si sente ape, farfalla....si comprende nel dettaglio l'intero Universo. Grazie cara.
    Un caro saluto.

    Hej Lola, här i bloggen känner jag vackra bi, fjäril .... förstå i detalj hela universum. Tack kära. En varm hälsning

    SvaraRadera
  2. Chatty,
    Tack, roligt att du kommer hit till min blogg. Glad över din kommentar!

    SvaraRadera
  3. red - Tack för din kommentar! Universum är stort, men det är de små detaljerna som är byggstenarna.
    (...och tack för att jag får läsa lite italienska, det är sååå vackert!....)
    Kram

    Vi ringrazio per il tuo commento! L'universo è grande, ma è quei piccoli dettagli che sono i mattoni.
    (... e vi ringrazio per avermi dato leggere un po ' di italiano, è sååå bella!...)
    Abbraccio

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Blir glad av de... och inspirerad!
    Tack!
    Ha en fin dag
    Halina

    SvaraRadera
  5. Strandskatan,
    Tack för dina ord. Kul att kunna inspirera. En fin fotohelg önskar jag dig!

    SvaraRadera

Tack alla som följer min blogg eller bara kommer in en gång. Tack för kommentarer! De gläder mig mycket!!!

Vinter