7 jan. 2013

Tvillingsjälar


 Tvillingsjälar
vägrar släppa taget






8 kommentarer:

  1. Hmm, och visst är det så...du...min tvillingsjäl?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa Gertie!
      Det finns nog en liten
      tvillingsjäl mellan oss!

      Radera
  2. Hmm, och visst är det så...du...min tvillingsjäl?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa Gertie!
      Det finns nog en liten
      tvillingsjäl mellan oss!

      Till o med tvillingkommentar och tvillingsvar!! :-))

      Radera
  3. De der to bildene passet så godt sammen.
    Med din tekst og bilder blir det magi.
    Tusen takk for at du deler med oss.
    Ønsker deg en fin fotouke.
    Fra Hilda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hilda!
      Glad att jag får dela
      mina bilder o tankar med dig!

      Radera
  4. Jättefina bilder med den så enkla och så passande texten.

    SvaraRadera

Tack alla som följer min blogg eller bara kommer in en gång. Tack för kommentarer! De gläder mig mycket!!!

Vinter