11 aug. 2014

Allting blir alltid som det ska


En väninna frågade mig vad jag önskar mig. Tänkte en stund men jag behöver ju ingenting,
så vad svarar man?
Jo
"Tänk vilken lycka det skulle vara att få sätta sig i en bil och bara åka iväg och
slippa köra för en gång skull!"
Till fjället eller till havet.

Så var det sagt!!

Ett telefonsamtal och en fråga om jag ville följa med på en biltur runt Vättern!
Inte fjället eller havet
Men höga berg och Vättern!


 Två dagars härlig utflykt
med god mat och det bästa av sällskap
Vadstena på ena sidan och
Hjo på andra




Timmarna mellan dagarna var färgrika


...och om det skulle hända något som inte fick hända
så hände det i Vadstena Klosterkyrka!!


Hjo


med den vackra parken 


och resan avslutades med en avstickare ut på landsbygden



Änglar finns!!


Men barn som faller från himlen
det finns nog bara i drömmen,
som jag fick förklarat för mig av konstnären!


Samtliga bilder tagna med Samsung Galaxy S5
Instagram
.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla som följer min blogg eller bara kommer in en gång. Tack för kommentarer! De gläder mig mycket!!!

Vinter