24 dec. 2014

Julafton 2014



 En lite grå dag Julafton
inga givna traditioner
dagen blir som den blir


Det blev en tur till trollskogen
bort från vägen in i skogen


En liten solstrimma bröt sig genom och dagen blev ljus
grenarna glittrar 
de som får vara kvar i skogen



Hela tiden känns det som om någon förföljer mig
känner lite aningar av naturväsen runt mig
någon gömmer sig därborta bland stenarna


Mmmm hm


Tomten bor i skogen


vill nog följa med


Det är inte trollskogen 
det är tomteskogen
Wilhelm Mobergs 


Fika mitt i skogen och vi är iaktagna


Hela tiden med lite vid sidan
tror inte att vi ser 


 Djupaste skogen


Men....


GOD JUL!!!!!

Alla bilder tagna med
Samsung Galaxy S5


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla som följer min blogg eller bara kommer in en gång. Tack för kommentarer! De gläder mig mycket!!!

Vinter