19 juni 2012

Gömd i dimma








.

6 kommentarer:

  1. En spännande bild som bjuder fantasin på en stunds eftertanke:-) Dessa blommor är en av mina absolut favoriter och du har fångat den på ett konstnärligt och eget sätt
    Mvh Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna!
      Ja ibland blir det inte som man tänkt sig! Vinden tar tag i skärpan man fångat och något kommer emellan. Men det bli bra ändå.

      Radera
  2. - Halloj i Mittens Rike ( tror jag det är...)
    - Så många underbart vackra bilder du har här !
    Imponerande....
    - Tack för kommentar på min lilla blogg.
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt besök och tack för alla
      fina ord om mina bilder.
      Välkommen åter!

      Radera
  3. Svar
    1. Tack!
      Glad att läsa din kommentar!

      Radera

Tack alla som följer min blogg eller bara kommer in en gång. Tack för kommentarer! De gläder mig mycket!!!

Vinter